Wednesday 18 May 2011

Selamat Hari Guru Cikgu…!!!

















16 mei setiap tahun…erm.nak kata rehat bagi guru tak jugak.tapi bagi meraikan seorang guru..sekurang-kurangnya hargai diri jika ANDA INSAN BERGELAR GURU…



Tanpa membuang masa…:) di sini saya mengambil kesempatan untuk mengucapkan selamat hari guru kepada guru yang tercinta..yang mengajar saya semasa di




SEKOLAH KEBANGSAAN KUALA TEMBELING (SKKT)


SEKOLAH MENENGAH (A) AL-BASRIAH KUALA TEMBELING (SMABKT)


MAAHAD SULTAN AHMAD SHAH BANDAR JENGKA (MAAHADSAS)


SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN AGAMA TENGKU AMPUAN HAJJAH AFZAN PAHANG (SMKA TAHAP)



Tak lupa juga guru-guru yang berada di



UNIVERSITY KEBANGSAAN MALAYSIA (UKM)


FAKULTI PENDIDIKAN (FPEND)


FAKULTI PENGAJIAN ISLAM (FPI)


FAKULTI SAINS SOSIAL DAN KEMASYARAKATAN (FSSK)




Cikgu yang sentiasa diingati.cikgu roslina..maaf kan saya sebab terlupa cikgu adalah cikgu.bukan ustazah. Cuma tersilap panggilan. walaupun cikgu tak berkesempatan untuk membaca di blog saya. Ini luahan rasa dari saya untuk cikgu J



dan tak lupa guru yang istimewa....ibuku...:)
Luahkan rasa sayang anda pada guru-guru anda di sini.:)

sori lmbt up load



والله اعلم - - (“,)

No comments:

Post a Comment